Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147 проблем с компютъра за паленето

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ей това ми е таблото приятели , незнам въобще къде е тази лампа , ключа ми е от онези сгъваемите има една плоска батерийка някаква платка вътре и някакво стъкълце подобно на диод обаче дълъг и тънък който си има легло. Моля за съвети всеки един ми е ценен.
    Last edited by Ordonez; d.m.y г., 19:19.
    Alfa Romeo 147 TS 1.6 120 PS 2003 , Nissan Micra K11 1.3 16 V 75 PS , Kia Carnival 2.9 CRDI , MERCEDES-BENZ S320 4 Doors, Automatic, Saloon, Petrol, Metallic Blue
    Жените са страст , колите необходимост.

    Comment


    • #17
      Колата трябва да отиде в читав сервиз,тук само се гадае.Според мен проблема по-скоро е в датчика на Хол,а грешката за имобилайзера я записва от многото въртене,често срещано при италианките.
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #18
        Току що се връщам от Динекспреса. Значи отидох преди това в БОШ , срещу 30 кинта ми казаха че е от същото, датчик на коляновия вал на стойност 66 лв. Опитах се да запаля , няма палене изчакахме 45 мин да охлади колата и си запали. Веднага се засилих към динекспреса , пак я закачиха на компа и ми показа същата грешка. Казах им на моя отговорност да го сменят. Пробвахме я после няма проблеми пали си. И не дава никакви грешки. Да се надявам че е от това и ще спрат проблемите до тук. Ако има нещо ще пиша оак но дано да няма. Цялата работа ми излезе 98 лв с ДДС.
        Alfa Romeo 147 TS 1.6 120 PS 2003 , Nissan Micra K11 1.3 16 V 75 PS , Kia Carnival 2.9 CRDI , MERCEDES-BENZ S320 4 Doors, Automatic, Saloon, Petrol, Metallic Blue
        Жените са страст , колите необходимост.

        Comment


        • #19
          Значи датчик колянов вал , защото по нагоре го бях прочел като датчик на разпределителен вал.
          Както и да е де, да се надяваме че проблема е отстранен.
          Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
          ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
            Значи датчик колянов вал , защото по нагоре го бях прочел като датчик на разпределителен вал.
            Както и да е де, да се надяваме че проблема е отстранен.
            Грешката по горе е моя понеже съм невежа по темата автомобили и за мен все е вал, но явно имало значение. Да, датчик колянов вал който е черен с кафява букса и се сменя само като се вдигне с подемник , смяната траеше около 20 минути. Току що се прибирам нарочно я карах около час , като спирах доста често за да видя как се държи. Мисля с темата съм помогнал на други със същия проблем , а се оказа че имобилайзера ми е в ключа и е показвало грешка понеже съм опитвал да паля а датчика не е позволявало да запали и оттам . ИНАЧЕ ЛАМПА НА ТАБЛОТО НЯМАМ ЗА ИММОТО.
            Alfa Romeo 147 TS 1.6 120 PS 2003 , Nissan Micra K11 1.3 16 V 75 PS , Kia Carnival 2.9 CRDI , MERCEDES-BENZ S320 4 Doors, Automatic, Saloon, Petrol, Metallic Blue
            Жените са страст , колите необходимост.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Ordonez Покажи съобщение
              Грешката по горе е моя понеже съм невежа по темата автомобили и за мен все е вал, но явно имало значение. Да, датчик колянов вал който е черен с кафява букса и се сменя само като се вдигне с подемник , смяната траеше около 20 минути. Току що се прибирам нарочно я карах около час , като спирах доста често за да видя как се държи. Мисля с темата съм помогнал на други със същия проблем , а се оказа че имобилайзера ми е в ключа и е показвало грешка понеже съм опитвал да паля а датчика не е позволявало да запали и оттам . ИНАЧЕ ЛАМПА НА ТАБЛОТО НЯМАМ ЗА ИММОТО.
              Аз ги сменям отгоре тия датчици С подемника ми е по-трудно някак си. Същото и с генератора

              Сега по темата. Само не разбрах, защо след като с БОШ са ти го казали си отшла и в друг сервиз да ти кажат същото и пак нови пари за диагностика? В БОШ щяха да го сменят и готово.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                А моята дойде ли юли и авгост ми прави проблем с имобилайзера след като мине 10 август си се оправя от самосебе си, но стане ли време да тръгвам на море още на първата бензиностанция ме оставя и не иска да запали по десетина минути
                156 1.8 TS

                Comment


                • #23
                  oem питаш защо в Динекспрес ли , ами защото обичам постоянството , а в БОШ ми се сториха доста надути пуяци а аз мразя хората със самочувствие над нормалното. Направиха ми проблем защо пуша. После ме накараха да чакам отвън без да имам възможност да контактувам с монтьора да не би да си уговорим среща явно. Е тези неща са доста дразнещи и прецених да не им давам кинтите на тях. Използвал съм услугите на къде къде по мащабни сервизи и там ме посрещаха с кафе и сладки. А и цените им бяха на доста по ниско ниво . Това е лично моя преценка. Violator казваш че проблема ти е от имобилайзера - ти имаш ли лампа за него защото аз нямам а и грешките му ми ги засякоха че са следствие на........ по горе е описано.
                  Alfa Romeo 147 TS 1.6 120 PS 2003 , Nissan Micra K11 1.3 16 V 75 PS , Kia Carnival 2.9 CRDI , MERCEDES-BENZ S320 4 Doors, Automatic, Saloon, Petrol, Metallic Blue
                  Жените са страст , колите необходимост.

                  Comment


                  • #24
                    Имам си лампа на имобилайзера и ако не ми огасне не си правя труда да въртя изобщо, но забелязах, че го прави само юли и август този проблем, явно някъде се нагрява повече и не ми разчита кода някой път запалва от втория третия път но друг път ми трябваха 15 мин като си смъкнах корите и ръчках кабела, сега от 3 дена не ми е правило проблем и пали от първият път много ми е странно
                    156 1.8 TS

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Violator Покажи съобщение
                      Имам си лампа на имобилайзера и ако не ми огасне не си правя труда да въртя изобщо, но забелязах, че го прави само юли и август този проблем, явно някъде се нагрява повече и не ми разчита кода някой път запалва от втория третия път но друг път ми трябваха 15 мин като си смъкнах корите и ръчках кабела, сега от 3 дена не ми е правило проблем и пали от първият път много ми е странно
                      Нагрява ти се таблото,кутииката е отдолу,макарч е засега за първи път чувам за подобен проблем
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Нагрява ти се таблото,кутииката е отдолу,макарч е засега за първи път чувам за подобен проблем
                        Знам, че е странно но се появява само юли месец и началото на август и си изчезва от самосебе си, просто явно и е кеф в най големите жеги по бензиностанциите от време на време да ми отказва да запали по 10 мин и повече, след това явно проумява какво лошо дело е извършила и не го прави чак до следващото лято
                        156 1.8 TS

                        Comment

                        Working...
                        X